Medewerker Crediteurenadministratie
Ben jij op zoek naar een leuke administratieve baan op een financiële afdeling en wil je graag deel uitmaken van een gezellig en ambitieus team? Dan zij wij op zoek naar jou! Voor onze crediteurenadministratie zoeken wij iemand die fulltime of parttime beschikbaar is voor 24 tot 38 uur per week. De werkdagen en werktijden stemmen we graag in overleg met jou af, zodat de functie goed past bij jouw worklife balance!
Functieomschrijving
In deze rol ben je dagelijks bezig met het verwerken en controleren van inkoopfacturen in SAP en zorg je ervoor dat deze netjes aansluiten bij de inkooporders. Ook registreer en boek je kostenfacturen en onderhoud je het contact met zowel de inkoopafdeling als met leveranciers om vragen rond facturen vlot en correct af te handelen. Daarnaast houd je je bezig met het aanmaken en beheren van stamgegevens van crediteuren en zorg je voor een juiste verwerking van bank- en creditcardafschriften. Dankzij jouw nauwkeurigheid en inzet draag je bij aan een vlekkeloze financiële administratie en ben je een belangrijke schakel binnen ons team.

Wat breng je mee?
- Je hebt een MBO- of PDB-diploma op zak en brengt al wat ervaring mee in een administratieve rol, liefst op een Finance- of inkoopafdeling.
- Zelfstandig werken gaat je prima af, maar je houdt tegelijk oog voor details en werkt graag nauwkeurig.
- Problemen? Jij ziet vooral kansen en pakt zaken op een praktische manier aan.
- Ervaring met SAP is mooi meegenomen, maar geen vereiste. Belangrijker is dat je nieuwsgierig bent en het graag wilt leren.
- Met Excel kun je goed uit de voeten en dat maakt jouw werk nog efficiënter.
- Je communiceert moeiteloos in zowel het Nederlands als het Engels, zowel mondeling als schriftelijk.

Wat bieden wij jou:
- Een werkomgeving waar een ‘happy place to work’ de kern vormt.
- Een prima salaris, reiskostenvergoeding en 25 vakantiedagen;
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en initiatief;
- Een dynamische omgeving waarbij er volop ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei.
- Flexibele invulling van werktijden met de mogelijkheid om (deels) thuis te werken.
- Werken tijdens schooltijden behoort tot de mogelijkheden
Ben jij de enthousiaste en nauwkeurige collega die wij zoeken? Wacht dan niet langer en solliciteer vandaag nog. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten!
Onze organisatie:
Exertis Benelux maakt onderdeel uit DCC Technology, een volledige dochteronderneming van moederbedrijf DCC PLC, een FTSE 100 bedrijf. Binnen de groep werken ongeveer 3900 medewerkers in 22 verschillende landen. Binnen Nederland en België werken wij met ongeveer 130 medewerkers.
Exertis Benelux distribueert enerzijds producten en diensten van topmerken op het gebied van Unified Collaboration, professionele audio/visuele middelen en alle bijbehorende accessoires. Denk hierbij aan alle mogelijkheden op het gebied van de hybride vergaderplek, het inrichten van vergaderzalen en educatieve ruimtes, distributie van displays en LED-walls etc. Anderzijds is Exertis Benelux een gespecialiseerde voorraadbeheer- en distributiepartner voor zowel elektronicamerken als (r)etailers voor consumentenelektronica. Met een ambitieus team en onder de paraplu van DCC, is Exertis Benelux in staat om haar succesverhaal voort te zetten door uitbreiding in de Benelux en vervolgens de rest van Europa.