Communicatieoplossingen voor de callcenter- of customerservicemedewerker

Medewerkers van callcenters en supportafdelingen zitten continu aan de telefoon en achter een beeldscherm. Voor hen zijn ergonomie, goede geluidskwaliteit en gebruiksvriendelijkheid van communicatiemiddelen een must.

Telefonie voor supportmedewerkers en telemarketeers

Voor deze groep medewerkers heeft Exertis telefonieoplossingen van Polycom en Panasonic gebaseerd op DECT-, SIP- of wifi-technologie, met veelzijdige integratiemogelijkheden voor headsets en koppeling met het bedrijfsnetwerk. Zodat medewerkers eenvoudig kunnen bellen, doorverbinden en gesprekken kunnen monitoren, inclusief koppeling aan systemen die de prestaties en wachttijden bijhouden en op beeldschermen weergeven.

Wilt u weten welke telefonieoplossingen geschikt zijn voor uw telemarketing- en/of supportafdeling? Bel onze adviseurs voor meer informatie of advies.

Ons team van specialisten kan u helpen bij het uitzoeken van het juiste product. Bel ons.

+31 (0) 78 8800 720

Robin Smartview SIP