Wachtwoord vergeten
Email

Inhoud niet beschikbaar door het uitschakelen van Cookies
Klik hiervoor op de banner.

Communicatieoplossingen voor de callcenter- of customerservicemedewerker

Medewerkers van callcenters en supportafdelingen zitten continu aan de telefoon en achter een beeldscherm. Voor hen zijn ergonomie, goede geluidskwaliteit en gebruiksvriendelijkheid van communicatiemiddelen een must.

Telefonie voor supportmedewerkers en telemarketeers

Voor deze groep medewerkers heeft Exertis telefonieoplossingen van Polycom en Panasonic gebaseerd op DECT-, SIP- of wifi-technologie, met veelzijdige integratiemogelijkheden voor headsets en koppeling met het bedrijfsnetwerk. Zodat medewerkers eenvoudig kunnen bellen, doorverbinden en gesprekken kunnen monitoren, inclusief koppeling aan systemen die de prestaties en wachttijden bijhouden en op beeldschermen weergeven.

Wilt u weten welke telefonieoplossingen geschikt zijn voor uw telemarketing- en/of supportafdeling? Bel onze adviseurs voor meer informatie of advies.

Ons team van specialisten kan u helpen bij het uitzoeken van het juiste product. Bel ons.

+31 (0) 78 8800 720

Robin Smartview SIP

Deze website gebruikt zogenaamde anonieme "tracking cookies" van Google Analytics. Meer informatie

Deze website gebruikt zogenaamde anonieme "tracking cookies" van Google Analytics. Dit betekend dat er wel wordt gekeken welke pagina's bijvoorbeeld worden bekeken, maar niet wie dit doet of vanaf waar. Als u deze site blijft gebruiken gaat u hiermee akkoord. Onze reseller omgeving maakt géén gebruik van analytische cookies, maar enkel van functionele cookies. Dit is voor het bijhouden welke producten in de winkelmand zitten. Voor meer informatie, lees onsPrivacybeleid.

Sluit