Communicatieoplossingen voor de callcenter- of customerservicemedewerker

Medewerkers van callcenters en supportafdelingen zitten continu aan de telefoon en achter een beeldscherm. Voor hen zijn ergonomie, goede geluidskwaliteit en gebruiksvriendelijkheid van communicatiemiddelen een must.

Headsets voor supportmedewerkers en telemarketeers

Deze groep medewerkers gebruikt headsets intensief. Naast duurzaamheid en geluidskwaliteit is het voor hen belangrijk dat headsets ergonomisch en gebruiksvriendelijk zijn. Voor organisaties en hun managers is informatie over gebruik en gebruiksomstandigheden belangrijk.

Lees verder

Plantronics bedient beide groepen met unieke headsetoplossingen. Wanneer u Plantronics-headsets aanschaft, krijgt u meer dan de headsets zelf. U krijgt er de Plantronics Manager Pro software bij. Een unieke cloudoplossing waarmee organisaties en hun gebruikers de headsets op afstand kunnen monitoren, firmware kunnen updaten en instellingen kunnen wijzigen. U kunt er het gebruik van de headsets mee monitoren en analyseren. Vooral erg handig in een callcenteromgeving. De software kan stemgeluid analyseren en uit de hand lopende gesprekken signaleren doordat stemverheffing wordt herkend. Ook het omgevingsgeluid van iedere headset kan gemonitord worden. Storend omgevingsgeluid beïnvloedt het welbevinden van uw medewerkers. Met Plantronics-headsets kunt u de werkomgeving, gesprekken en het comfort van gebruikers actief monitoren en op tijd bijsturen om negatieve gevolgen te voorkomen. Tot slot heeft Plantronics een unieke garantieregeling. Wanneer een headset binnen de garantietermijn een defect vertoont, krijgen gebruikers binnen 48 uur een vervangende headset, waar ook ter wereld. De gebruiker kan dit helemaal zelf regelen.

De Encore Pro-serie heeft Plantronics speciaal ontwikkeld voor langdurig gebruik door callcentermedewerkers en customerservicemedewerkers. Uitermate ergonomisch door de vele afstelmogelijkheden en met een uitstekende geluidskwaliteit. Een callcenter is een bijenkorf vol activiteiten en gesprekken. Met ingenieuze technologieën heeft Plantronics gezorgd voor de onderdrukking van achtergrondgeluiden voor zowel de medewerker als voor de persoon die gebeld wordt.

Heeft u hulp nodig bij het kiezen van de juiste headsetoplossing?
Onze adviseurs zitten klaar om u wegwijs te maken in het veelzijdige assortiment van Plantronics.

Ons team van specialisten kan u helpen bij het uitzoeken van het juiste product. Bel ons.

+31 (0) 78 8800 720

Onze selectie geschikte headsets